Oferta

Google moja firma

24 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Google moja firma

Google moja firma to darmowe narzędzie od najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki i bazy danych funkcjonującej na rynku. Swoisty profil danej firmy w tym narzędziu to swoiste konto społecznościowe naszego przedsiębiorstwa w sieci. Samo umieszczenie naszej firmy lokalizacyjnie na mapkach Google oraz utworzenie wizytówki firmy – czym firma się zajmuje, sposób kontaktu z firmą, inne najbardziej podstawowe detale na temat firmy – umożliwiają skorzystanie z tego czym jest Google moja firma. Taki profil założony dla przedsiębiorstwa umożliwia odpowiednie i zgodne z zasadami poprawnego pozycjonowania treści w tejże wyszukiwarce podlinkowane naszej obecnie istniejącej strony internetowej lub wręcz utworzenie pojedynczej witryny za pomocą narzędzia od Googla. Dzięki temu można w dodatkowy sposób poinformować w sieci o istnieniu naszej firmy, a co za tym idzie przekazać rzetelne, aczkolwiek dosyć krótkie informacje o naszej działalności.

 

Google moja firma

Promowanie stron w wyszukiwarce Google za pomocą narzędzia moja firma

 

Najważniejsza informacja jednak przed nami: zarówno wizytówki Google, jak i oczywiście Map Google możemy użyć jako nośnika informacji o linku do naszej wiodącej strony internetowej. Profilu Google moja firma możemy użyć dwojako: albo jako metodę na utworzenie nowej, pojedynczej strony WWW z podlinkowaniem do naszej strony głównej, aczkolwiek w prosty i przyjazny sposób informującej o prowadzonej przez nas działalności gospodarczej, jej charakterze oraz zakresie działania ; albo jako sposób na proste, bezpłatne i bardzo wygodne prowadzenie naszej bardzo prostej, pierwszej, ale za to pełnoprawnej strony internetowej.

 

Wyszukiwarka Google z całą pewnością w inny sposób będzie traktować naszą stronę internetową, jeżeli podlinkujemy ją w wizytówce Google. W przypadku wielu wiodących, nowoczesnych i bardzo specjalistycznych branż przeznaczonych dla konkretnych grup klientów i konsumentów działanie za pomocą tego narzędzia jest praktycznie nieodzowne, aby w sposób profesjonalny i nastawiony na efekty prowadzić pozycjonowanie strony internetowej. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na:

 

  • możliwości personalizacyjne wizytówki Google oraz samego narzędzie Google moja firma

 

  • szeroki wybór które informacje chcemy upubliczniać w taki sposób, a które nie (pomimo podania ich wszystkich, co zwiększy z automatu nasze zasięgi)

 

  • podlinkowanie w zasadzie bez ograniczeń, aczkolwiek na pojedynczej witrynie WWW,

 

 

  • dopełnienie rozwiązań z Map Google oraz dodatkowa profesjonalizacja widoczności naszego biznesu w wyszukiwarce,

 

  • z pewnością lepsze i bardziej skuteczne wyniki wyszukiwania naszej działalności w wyszukiwarce Google po nazwie brandu.

 

Wszystkie powyższe powody, dla których warto założyć Google moja firma jako rozszerzenie wizytownika zapewnionego przez Google’a z pewnością należy wziąć pod uwagę przy chęci, potrzebie lub konieczności pozycjonowania swojej strony internetowej w poszczególnych wyszukiwarkach. Jest to szczególnie istotne dla stron o bardzo słabych wynikach dotyczących ruchu na stronie. Pamiętajmy narzędzie Moja firma Google to nie tylko miejsce na link do naszej strony internetowej, lecz również okazja na zaprezentowanie naszej firmy w Internecie.   

 

Firmy, które nie mają strony www, powinny korzystać przynajmniej z pełni darmowej oferty Google. Nie ma praktycznie żadnych powodów, dla których z któregokolwiek darmowego narzędzia tego giganta należałoby zrezygnować. Wręcz przeciwnie – skorzystanie z narzędzia Googla z pewnością umożliwi naszemu biznesowi wzrost i rozwój. Warto tutaj zwrócić uwagę na zasięg wizytówki i pomoc przy pozycjonowaniu strony w wyszukiwarce Google.

 

Przedsiębiorca nie ma być informatykiem, programistą, ani tracić czasu na zabawy z linkami dotyczącymi swojej działalności gospodarczej, które są zamieszczone w Internecie. Aby to odniosło jakikolwiek skutek, musi tym zająć się profesjonalna firma, o ugruntowanej pozycji na rynku, otwarcie pokazująca swoje realizacje i mogąca pochwalić się wynikami w pozycjonowaniu w Google.

Google moja firma

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY NA NASZYM BLOGU

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej

23 . 12 . 2023

Autor:

Web Development

Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że sama strona internetowa nic nie znaczy, jeśli nie zostanie...

Czy twoja firma naprawdę zna prawdę o ofertach SEO?

25 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

W dobie internetowej rywalizacji, gdzie decyzje zakupowe są często podejmowane na podstawie wyników...

Jak skutecznie pozycjonować swoją stronę internetową online

12 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

Zwiększ widoczność swojej strony internetowej online poprzez skuteczne pozycjonowanie. Poznaj strategie SEO,...

Oferta pozycjonowania stron internetowych - jakie są najważniejsze kryteria wyboru agencji SEO?

27 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie stron stało się niezbędnym elementem strategii marketingowej każdej firmy, która pragnie...

Sekrety pozycjonowania lokalnego

19 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak z sukcesem pozycjonować swoją stronę w Google, zwłaszcza jeśli prowadzisz...

Jak pozycjonować stronę w Google

12 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

W dzisiejszych czasach obecność w sieci jest kluczowa dla sukcesu każdego biznesu. Wysoka pozycja w wynikach...

4 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie w Google jest procesem polegającym na optymalizacji strony internetowej w celu uzyskania wyższej...

22 . 07 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Decyzja odnośnie podjęcia współpracy z konkretną agencją SEO może być stosunkowo trudnym zadaniem, biorąc...

13 . 06 . 2022

Autor:

Web Development

Jak wynika z analizy opracowanej przez ekspertów PwC, wartość polskiego rynku e-commerce może w 2026 r....

Jak UX wpływa na doświadczenia klientów e-commerce?

10 . 05 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Udział sektora e-commerce w handlu online sukcesywnie rośnie, a na rynku pojawia się coraz więcej podmiotów...

Analiza konkurencji w SEO – jak do tego podejść? Poradnik 2022

30 . 03 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Analiza konkurencji w SEO to jeden z kluczowych elementów wchodzących w skład pozycjonowania stron www....

Co sprzedawać w internecie?

11 . 03 . 2022

Autor:

Web Development

Przestrzeń internetowa stała się miejscem, w którym coraz częściej realizujemy zakupy. Zdecydowana...

Pozycjonowanie na etapie tworzenia strony www

30 . 04 . 2021

Autor:

Web Development

Dlaczego już podczas tworzenia strony internetowej warto pomyśleć o pozycjonowaniu?

Twoja marka...

Narzędzie Google Analytics

29 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Darmowym narzędziem do planowania akcji marketingowych oraz mierzenia wyników kampanii reklamowych jest...

Dlaczego warto mieć stronę interrnetową

27 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

W obecnych czasach każda mniejsza lub większa firma powinna posiadać swoją własną stronę internetową. Witryna...

Jak sprawić, żeby strona internetowa zaistniała w internecie?

12 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Strony internetowe stały się bardzo istotną częścią życia współczesnego człowieka i prawdopodobnie w...

Meta title, znaczenie w pozycjonowaniu

27 . 08 . 2020

Autor:

Web Development

Nie da się ukryć, że optymalizacja strony jest w dzisiejszych czasach bardzo ważna. 

Google Search Console

23 . 06 . 2020

Autor:

Web Development

Jedną z metod, dzięki której sprawdzimy, jak ma się nasza strona w Internecie, jest Google Search...

Google moja firma

24 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Google moja firma to darmowe narzędzie od najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki i bazy danych funkcjonującej na...

Analiza Seo stron internetowych

14 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Problematyka tego czym jest dobrze przeprowadzona analiza SEO rozciąga się na wiele działalności...

Wyszukiwanie w Google

9 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Użytkowanie wyszukiwarki Google nie musi być toporne i ograniczone jedynie do wprowadzania zapytań, które...

Pozycjonowanie regionalne w wyszukiwarce Google

21 . 10 . 2019

Autor:

Web Development

Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie strony firmowej to klucz do sukcesu, bo im...

Samodzielne pozycjonowanie strony internetowej

26 . 06 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy pozycjonowanie stron internetowych lub też sklepów www,...

Elementy rankingowe na stronie internetowej

29 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym zazwyczaj są mocno zainteresowane...

16 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu właścicieli sklepów internetowych decyduje się również na stworzenie i prowadzenie bloga,...

5 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Obecnie promowanie produktów oraz usług w sieci okazje się niezwykle ważnym elementem marketingu. Bowiem to...

3 . 11 . 2018

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie jest zespołem działań wobec strony internetowej, mających na celu...

14 . 09 . 2018

Autor:

Web Development

Uruchamiając sklep internetowy należy pamiętać o wielu rzeczach. Produkty, ładna oprawa graficzna i niskie ceny to...

20 . 06 . 2018

Autor:

Web Development

Lipiec rozpocznie się w internecie wielkimi zmianami. Google zapowiedziało bowiem, że nowa wersja przeglądarki...

NAPISZ DO NAS

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych, wybierając jako formę kontaktu: Wiadomości elektroniczne (w szczególności e-mail, serwisy internetowe).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych wybierając jako formę kontaktu: Połączenia głosowe (rozmowa telefoniczna).
Może Pani/Pan wycofać każdą z powyższych zgód w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@web-development.com.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Web Development

ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)

96-100 Skierniewice

+48 502 408 411
biuro@webdevelopment.com.pl

REGULAMIN PLIKÓW COOKIES

Web Development

Regulamin plików cookies