Oferta

Dlaczego już podczas tworzenia strony internetowej warto pomyśleć o pozycjonowaniu?

30 . 04 . 2021

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie na etapie tworzenia strony internetowej

Twoja marka jest tak silna, jak energia, którą w nią wkładasz.Dlatego warto poświęcić swój czas z rozwagą. Budowanie marki i pozycjonowanie wymagają zsynchronizowanych wysiłków kilku ruchomych części, aby stworzyć na rynku percepcję, która napędza Twój biznes.

 

  1. Pozycjonowanie marki co to jest
  2. 4 powody dla których pozycjonowanie jest istotne

 

  • Pozycjonowanie tworzy zróżnicowanie rynku
  • Pozycjonowanie pozwala przebić się przez hałas wokół branży
  • Pozycjonowanie ułatwia podjąć decyzje zakupowe
  • Pozycjonowanie marki umożliwia konkurowanie pod względem wartości nie ceny

 

Nie ważne czy korzystasz z programu do tworzenia stron, tzw. Kreatora, czy z profesjonalnych narzędzi, zawsze przed zaczęciem pracy nad stroną lub sklepem internetowym pomyśl o pozycjonowaniu. Koniecznie stwórz strategię, mapę strony linków.   

 

 

Co to jest pozycjonowanie marki? Dlaczego jest to takie ważne?

Zacznijmy od zdefiniowania terminu. Mówiąc najprościej, tworzenie stron internetowych i pozycjonowanie marki to miejsce, które chcesz mieć w umyśle docelowej grupy odbiorców. To badanie, identyfikacja i udoskonalanie Twojej odrębności poprzez strategię pozycjonowania marki.

 

Ale dlaczego dokładnie pozycjonowanie stron marki jest tak ważne? Rezultaty zaostrzenia swojej wyjątkowej postawy na rynku mogą wydawać się oczywiste, ale bez zrozumienia prawdziwego znaczenia pozycjonowania marki łatwo jest uznać za coś oczywistego, a narzędzia takie, jak Google Search Console, czy Google Analytics, za zbędne. W ten sposób dołączysz do tysięcy innych przedsiębiorców, którzy tęsknią za tym kluczowym elementem i popełnisz błąd, wybierając bezpośrednio logo i kolory.

 

Najważniejsza rzecz to czy nasza strona jest zaindeksowana przez wyszukiwarkę Google! Jak to sprawdzić? Bardzo prosto korzystając z komendy Google  site:nazwawojejstrony.pl, w przypadku jak nasza strona wyświetli się w wynikach wyszukiwania, oznacza to, że nasza strona jest zaindeksowana w najpopularniejszej wyszukiwarce.  W przypadku jak nie ma naszej strony w wynikach wyszukiwania, należy za wszelką cenę dodać ją do Google.

 

4 różne (i pokrywających się) powody, dla których Pozycjonowanie marki jest tak istotne

 

Powody dla których warto pozycjonować stronę www

 

Pozycjonowanie marki tworzy zróżnicowanie rynku

 

Spójrzmy prawdzie w oczy: świat nie potrzebuje kolejnego widżetu. Jeśli jednak Twoja firma, produkty lub usługi zapewniają wyjątkową propozycję, rozwiązują niezaspokojoną potrzebę lub zapewniają pożądane wrażenia, pozycjonowanie marki pomoże Ci wyróżnić się z tłumu, wyrażając swoją odmienność. Przy pracach nad stroną powinien brać udział specjalista SEO, który już na wstępie wyeliminuje błędy które mogą wpływać na widoczność strony w wyszukiwarce. Zaoszczędzi to budżetu i czasu na późniejsze poprawki.

 

Pozycjonowanie marki pozwala przebić się przez hałas

 

Wyraźna pozycja marki umożliwia wydajną i skuteczną komunikację i dotarcie do docelowych odbiorców. Każdego dnia jesteśmy bombardowani wiadomościami marketingowymi i sprzedażowymi na każdym rogu. Wszyscy walczą o Twój czas i uwagę. Pośród całego tego szumu Twoje pozycjonowanie marki przebija się przez bałagan, zwracając się bezpośrednio do ludzi, których chcesz przyciągnąć. Zamiast krzyczeć do pustego pokoju lub do tłumu, który nie dba o ciebie, Twoja marka jest wyraźnie widoczna i słyszana. Weź udział w ocenie marketingowej cyklu życia firmy Keap, aby zidentyfikować możliwości rozwoju Twojej firmy.

 

Tworzenie strony internetowej i pozycjonowanie najlepiej jak realizowane przez jeden sprawdzony zespół (łatwiejsza współpraca, szybsze i tańsze osiągnięcie celów). Drugim dobrym rozwiązaniem jest dołączenie do firmy tworzącej stronę osobę która będzie czuwać nad elementami które mają wpływ na widoczność strony, Pozycjonera.

 

 

Pozycjonowanie marki ułatwia ludziom kupowanie u Ciebie

 

Konsumenci chcą łatwych decyzji. Nie chcą sprawdzać 30 alternatyw, aby znaleźć odpowiednią dla siebie. Chcą łatwo i szybko wiedzieć, komu zaufać i co kupić. Świadomie i podświadomie pozycjonowanie marki wywołuje emocjonalną reakcję ze strony docelowych odbiorców. Jeśli odpowiednie dźwignie zostaną pociągnięte w jak najkrótszym czasie, zwiększysz prawdopodobieństwo, że ludzie powiedzą „tak”. Warto również zebrać informacje o podstawowych frazach kluczowych związanych z naszą ofertą i je wdrożyć w stronę już podczas je tworzenia.

 

 

Pozycjonowanie marki umożliwia konkurowanie pod względem wartości (nie ceny)

 

Niezależnie od tego, czy Twoja marka jest konsumowana na rynku masowym, czy też jest ograniczonym produktem luksusowym, Pozycjonowanie marki zapewnia jasność co do określonej wartości. Twoja wartość to to, co oferujesz klientom, jak najlepiej zaspokaja ich potrzeby, a alternatywy oferowane przez konkurencję są niewystarczające.

 

Pozycjonowanie marki jest prawdopodobnie najbardziej krytycznym i fundamentalnym elementem szerszego procesu budowania marki. Strategia tworzenia strony powinna brać pod uwagę również promocje strony w wyszukiwarce. Tworzenie stron internetowych i pozycjonowanie powinniśmy zacząć od przeprowadzenie dokładnego researchu konkurencji. Więcej na temat na czym polega pozycjonowanie strony przeczytasz na naszym blogu!

 

Pamiętaj, że  agencja marketingowa z odpowiednimi kompetencjami jest w stanie, na etapie projektowania witryny wdrożyć odpowiednie elementy, które będa wspomagać SEO twojwj strony lub sklepu.

 

 

Artykuły które mogą cię zainteresować:

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY NA NASZYM BLOGU

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej

23 . 12 . 2023

Autor:

Web Development

Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że sama strona internetowa nic nie znaczy, jeśli nie zostanie...

Czy twoja firma naprawdę zna prawdę o ofertach SEO?

25 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

W dobie internetowej rywalizacji, gdzie decyzje zakupowe są często podejmowane na podstawie wyników...

Jak skutecznie pozycjonować swoją stronę internetową online

12 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

Zwiększ widoczność swojej strony internetowej online poprzez skuteczne pozycjonowanie. Poznaj strategie SEO,...

Oferta pozycjonowania stron internetowych - jakie są najważniejsze kryteria wyboru agencji SEO?

27 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie stron stało się niezbędnym elementem strategii marketingowej każdej firmy, która pragnie...

Sekrety pozycjonowania lokalnego

19 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak z sukcesem pozycjonować swoją stronę w Google, zwłaszcza jeśli prowadzisz...

Jak pozycjonować stronę w Google

12 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

W dzisiejszych czasach obecność w sieci jest kluczowa dla sukcesu każdego biznesu. Wysoka pozycja w wynikach...

4 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie w Google jest procesem polegającym na optymalizacji strony internetowej w celu uzyskania wyższej...

22 . 07 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Decyzja odnośnie podjęcia współpracy z konkretną agencją SEO może być stosunkowo trudnym zadaniem, biorąc...

13 . 06 . 2022

Autor:

Web Development

Jak wynika z analizy opracowanej przez ekspertów PwC, wartość polskiego rynku e-commerce może w 2026 r....

Jak UX wpływa na doświadczenia klientów e-commerce?

10 . 05 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Udział sektora e-commerce w handlu online sukcesywnie rośnie, a na rynku pojawia się coraz więcej podmiotów...

Analiza konkurencji w SEO – jak do tego podejść? Poradnik 2022

30 . 03 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Analiza konkurencji w SEO to jeden z kluczowych elementów wchodzących w skład pozycjonowania stron www....

Co sprzedawać w internecie?

11 . 03 . 2022

Autor:

Web Development

Przestrzeń internetowa stała się miejscem, w którym coraz częściej realizujemy zakupy. Zdecydowana...

Pozycjonowanie na etapie tworzenia strony www

30 . 04 . 2021

Autor:

Web Development

Dlaczego już podczas tworzenia strony internetowej warto pomyśleć o pozycjonowaniu?

Twoja marka...

Narzędzie Google Analytics

29 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Darmowym narzędziem do planowania akcji marketingowych oraz mierzenia wyników kampanii reklamowych jest...

Dlaczego warto mieć stronę interrnetową

27 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

W obecnych czasach każda mniejsza lub większa firma powinna posiadać swoją własną stronę internetową. Witryna...

Jak sprawić, żeby strona internetowa zaistniała w internecie?

12 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Strony internetowe stały się bardzo istotną częścią życia współczesnego człowieka i prawdopodobnie w...

Meta title, znaczenie w pozycjonowaniu

27 . 08 . 2020

Autor:

Web Development

Nie da się ukryć, że optymalizacja strony jest w dzisiejszych czasach bardzo ważna. 

Google Search Console

23 . 06 . 2020

Autor:

Web Development

Jedną z metod, dzięki której sprawdzimy, jak ma się nasza strona w Internecie, jest Google Search...

Google moja firma

24 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Google moja firma to darmowe narzędzie od najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki i bazy danych funkcjonującej na...

Analiza Seo stron internetowych

14 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Problematyka tego czym jest dobrze przeprowadzona analiza SEO rozciąga się na wiele działalności...

Wyszukiwanie w Google

9 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Użytkowanie wyszukiwarki Google nie musi być toporne i ograniczone jedynie do wprowadzania zapytań, które...

Pozycjonowanie regionalne w wyszukiwarce Google

21 . 10 . 2019

Autor:

Web Development

Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie strony firmowej to klucz do sukcesu, bo im...

Samodzielne pozycjonowanie strony internetowej

26 . 06 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy pozycjonowanie stron internetowych lub też sklepów www,...

Elementy rankingowe na stronie internetowej

29 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym zazwyczaj są mocno zainteresowane...

16 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu właścicieli sklepów internetowych decyduje się również na stworzenie i prowadzenie bloga,...

5 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Obecnie promowanie produktów oraz usług w sieci okazje się niezwykle ważnym elementem marketingu. Bowiem to...

3 . 11 . 2018

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie jest zespołem działań wobec strony internetowej, mających na celu...

14 . 09 . 2018

Autor:

Web Development

Uruchamiając sklep internetowy należy pamiętać o wielu rzeczach. Produkty, ładna oprawa graficzna i niskie ceny to...

20 . 06 . 2018

Autor:

Web Development

Lipiec rozpocznie się w internecie wielkimi zmianami. Google zapowiedziało bowiem, że nowa wersja przeglądarki...

NAPISZ DO NAS

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych, wybierając jako formę kontaktu: Wiadomości elektroniczne (w szczególności e-mail, serwisy internetowe).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych wybierając jako formę kontaktu: Połączenia głosowe (rozmowa telefoniczna).
Może Pani/Pan wycofać każdą z powyższych zgód w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@web-development.com.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Web Development

ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)

96-100 Skierniewice

+48 502 408 411
biuro@webdevelopment.com.pl

REGULAMIN PLIKÓW COOKIES

Web Development

Regulamin plików cookies