W momencie, gdy uda się nam porozumieć z klientem, ustalamy warunki współpracy. Zaczynamy wtedy przygotowania do pozycjonowania sklepu internetowego. Pozycjonowanie sklepu internetowego polega w dużej mierze na analizie danych na temat konkurencji. Dowiadujemy się wtedy między innymi, na jakie frazy kluczowe pozycjonują się Twoi branżowi rywale. Sprawdzamy także jakie strategie pozycjonowania stosują i dobieramy takie metody działania, aby zmaksymalizować skuteczność. Dzięki temu pozycjonowanie sklepów internetowych naszych klientów przynosi najlepsze rezultaty.
Etap researchu ma ogromne znaczenie. Zawsze trzeba zrobić to przed pozycjonowaniem. To od tego, co wskaże nam research zależy w dużej mierze, jakie kroki wykonamy, czy wykorzystamy dobrze, odpowiednie narzędzia i naszą wiedzę? Możemy Wam zagwarantować, że tak!. Wszystkie te działania wymagają specjalistycznej wiedzy i wysokiego poziomu umiejętności.
Pozycjonowanie sklepów internetowych jest procesem, który przynosi długofalowe efekty. Rozpoczynamy zawsze od analizy strony klienta. Następnie przeprowadzamy research stron internetowych konkurencji. Pozycjonowanie sklepów internetowych, które oferujemy, wymaga często analizy konkurencji nie tylko ogólnopolskiej, ale również lokalnej. Wielu właścicieli sklepów internetowych świadczy bowiem także swoje usługi stacjonarnie. W takim wypadku zdarza się, że korzystają z usługi, takiej jak pozycjonowanie lokalne. Gdy przeprowadzamy research konkurencji, analizujemy nie tylko treść, ale również autorytet stron konkurencji.
Gdy wykonujemy pozycjonowanie stron internetowych, przeprowadzamy również research słów kluczowych. W zależności od potrzeb Twojego biznesu możemy zdecydować się na pozycjonowanie sklepu internetowego pod frazy lokalne bądź też na przykład long tails (frazy długiego ogona). Gdy wykonujemy research, wykorzystujemy narzędzia takie, jak między innymi: SEM Storm, Google Search Console, Google Keywords Planner, WebSite Auditor a także wiele innych.
Gdy analzujemy konkurencję, skupiamy się głównie na obszarach, takich jak: ceny, wielkość branży, asortyment, źródła sprzedaży oraz reklamy, pozycjonowanie w Google. Dzięki temu, że pozycjonowanie sklepów internetowych opieramy o analizę między innymi tych czterech punktów, nasza usługa jest skuteczna. Pod tymi czterema aspektami sprawdzamy zarówno Twoich lokalnych rywali z branży, jak i sklepy z całej Polski. Wszystko po to, aby przyjąć odpowiednią strategią pozycjonowania sklepu internetowego. Na dalszym etapie, gdy ją wdrożymy, znacząco wzrośnie pozycja Twojej firmy na tle branżowych konkurentów. Dodatkowo sprawiamy wtedy, że usługa jest optymalna pod kątem finansowym oraz czasowym. Dzięki temu, że w trakcie researchu konkurencji prawidłowo interpretujemy dane, rozumiemy, jak doprowadzić do rozwoju Twojego biznesu. Bez widoczności w internecie nie jest on bowiem możliwy.
Web Development
ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)
96-100 Skierniewice
Web Development