Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google to bardzo odpowiedzialne zadanie. W przypadku jak strona jest pozycjonowana w nieodpowiedni sposób, możemy jej zaszkodzić oraz spowolnić rozwój marki w internecie. Dlatego podczas promocji strony w wyszukiwarce powinniśmy stworzyć odpowiednią strategię działań.
Przed przystąpieniem do prac nad pozycjonowaniem zawsze wykonujemy analizę i audyt strony. Audyt pokaże nam słabe i mocne punkty strony. Przedstawiamy klientowi wynik audytu strony lub sklepu.
Na tym etapie przedstawiamy strategię SEO. W przypadku jak klient nie ma zastrzeżeń, wdrażamy wytyczne z audytu na stronę i zaczynamy realizować według ustalonego wcześniej harmonogramu strategię. Na bieżąco monitorujemy jak zachowuje się pozycjonowana strona i w razie potrzeby wdrażamy nowe rozwiązania, mające na celu poprawić wynik w wyszukiwarce.
Należy pamiętać, że działania związane z promocją strony w wynikach naturalnych są dla wielu osób niezrozumiałe, dlatego też powinno się takie działania zlecać doświadczonym specjalistom. Zawsze staramy się uświadomić klienta na czym polega pozycjonowanie i z jakimi sytuacjami nalezy się liczyć. Uzgadniamy zakres naszych obowiązków i klienta.
Pozycjonowanie stron internetowych nie jest łatwe, aby osiągnąć stabilne i dobre wyniki należy uzbroić się w cierpliwość. Pierwsze efekty pozycjonowania strony w Google, pojawiają się po 2-3 miesiącach. Dzięki działaniom długo falowym bezpiecznie wprowadzamy stronę na wyższe wyniki w wyszukiwarce. W przypadku pozycjonowania strony przez krótki okres nie uzyskasz satysfakcjonujących wyników.
Błędem też jest robienie pozycjonowania cyklicznie z przerwami. Nalezy pamiętać, że uzyskane wyniki są trwałe lecz po jakimś czasie, bez trafnych działań, na pewno widocznośc strony jak i frazy kluczowe spadną na niższe pozycje.
Nasza firma oferuje pozycjonowanie stron i sklepów internetowych. Dużą uwagę przywiązujemy na bezpieczny sposób pozycjonowania. Stosujemy wytyczne wyszukiwarki Google, a nasi klienci mogą spokojnie prowadzić swój biznes.
Istotną rolę w pozycjonowaniu stron www odgrywa wysokiej jakości Content na stronie internetowej, wiek i historia domeny, jak i treść oraz struktura strony.
Wdrażamy działania pozycjonerskie i programistyczne w celu jak najlepszej oceny strony przez wyszukiwarki. Wiemy, na czym polega skuteczny link building i techniki White SEO, które pozytywnie są oceniane przez Google.
Zawsze przeprowadzamy dokładny audyt SEO, który pozwala nam ocenić dokładny stan witryny www. Następny krok to optymalizacja. Proponujemy najlepszy zestaw słów kluczowych. Jesteśmy otwarci również na propozycje słów kluczowych od naszych klientów. Stale się rozwijamy, biorąc udział w różnych seminariach i szkoleniach z pozycjonowania. Dzięki regularnemu uzupełnianiu wiedzy oferujemy skuteczne tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych.
Pozycjonowanie stron internetowych to działania mające na celu zapewnienie witrynie jak największej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawowym celem pozycjonowania i SEO jest zwiększenie liczby odwiedzin potencjalnych klientów i wygenerowanie ruchu na stronie. Uzyskanie optymalnych wyników z działań pozycjonerskich stanowi wynikową współpracy szeregu parametrów tworzących algorytm Google'a. Niektóre z nich są niezależne od administratora i osoby odpowiedzialnej za pozycjonowanie, podczas gdy inne mogą być przez nich kontrolowane.
Proces pozycjonowania skupia się na umiejętnym wykorzystaniu działań, na które mamy wpływ. Podczas planowania strategii SEO warto wziąć pod uwagę takie kwestie jak: działania konkurencji, sposób postrzegania produktów przez konsumentów oraz potrzeby wybranej grupy docelowej.
Wiele firm prowadzących sklepy internetowe oraz strony firmowe zastanawia się, czy opłaca się jeszcze inwestować w pozycjonowanie stron. Duża ilość osób po swoich pierwszych nieudanych próbach wysuwa wniosek, że pozycjonowanie nie działa i nie warto się nad nim zgłębiać. Zwykle takie opinie płyną od osób, które są początkujący w temacie pozycjonowania i optymalizacji SEO. W takim razie pojawia się zasadnicze pytanie: czy pozycjonowanie się opłaca?
Pozycjonowanie to pozyskanie organicznego ruchu z wyników wyszukiwania. Każdy kto chce zwiększyć zasięg swojego biznesu powinien zainteresować się poprawieniem pozycji w wynikach wyszukiwania. Według statystyk większość ruchu pozyskiwana jest z TOP3 w rankingu Google, więc jest o co grać.
Pozycjonowanie opłaca się każdemu, dla kogo liczy się zysk. Organiczny ruch potrafi pozyskać tysiące użytkowników na stronę miesięcznie, a dzięki przemyślanej strategii marketingowej można potencjalnych klientów zamienić szybko w zadowolonych kupujących.
Warto również pamiętać o tym, że bez pozycjonowania strona w internecie praktycznie nie istnieje. Trudno jest dotrzeć do grupy docelowej i pokazać naszą ofertę potencjalnym klientom.
Jeśli zależy Ci na tym, aby zaistnieć w sieci i tym samym trafić do szerszego grona klientów, pozycjonowanie jest wówczas niezbędne. Nowa działalność gospodarcza może mieć problemy z zaistnieniem wśród wielu firm w danej branży. Zwiększając swoją widoczność w wyszukiwarce Google wyprzedzasz konkurencję. Potencjalni klienci w sieci trafią właśnie na Twoją witrynę. O ile Twoja oferta będzie satysfakcjonująca, zwiększają się osiągane zyski. Na stronę trafiają realni klienci, którzy zainteresowani są produktami lub usługami podobnymi do tych, które oferujemy. Pozycjonowanie spowoduje, że zostanie zbudowana rozpoznawalność Twojej marki, a pozycja firmy na rynku ustabilizuje się. Jest to sposobność do inwestycji w dalszy rozwój firmy, co z kolei zwiększa potencjał działalności.
Wyszukując frazę w wyszukiwarkę Google potencjalni Klienci bezpośrednio mówią algorytmowi, czego poszukują. Pozycjonując stronę zwiększamy jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Im wyżej się ona wyświetli, tym więcej osób się z nią zapozna. Optymalizacja strony sprawia, że staje się ona zauważalna nie tylko przez algorytm, ale też użytkowników. Nawet najlepsza grafika i czytelna konstrukcja nie wystarczą, jeśli pozycjonowanie nie jest odpowiednio wykonane. Umieszczanie w treści słów, których ludzie używają szukając usług, jakie świadczymy, zwiększamy szansę, że to właśnie nasza strona będzie najbardziej trafnym wyborem. Chcąc zwiększyć rozpoznawalność swojej marki warto zaistnieć w internecie, gdzie najczęściej szukamy tego, co potrzebujemy. Właśnie dlatego pozycjonowanie strony to ważny krok w drodze do sukcesu i znalezienia nowych Klientów.
Jeśli chcą Państwo powierzyć pozycjonowanie strony firmowej, sklepu internetowego bądź serwisu www, firmie godnej zaufania, to zachęcamy do kontaktu. Do naszych usług pozycjonowania stron w wyszukiwarkach przekonało się już szerokie grono zadowolonych klientów. Gwarantujemy, że będą Państwo z nas zadowoleni. Chętnie podpiszemy umowę, a następnie wywiążemy się z wszelkich kryteriów pozycjonowania. Zapraszamy po wysoką pozycję strony internetowej!
Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google! - ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!
Jesteś zainteresowany usługą Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google?
Zapraszamy do kontaktu! Chętnie odpowiemy na pytania i doradzimy.
+48 502 408 411
biuro@webdevelopment.com.pl
Nie jesteśmy w stanie podać jednoznacznie kwoty usługi, gdyż cena pozycjonowania strony uzależniona jest od wielu czynników w tym strategii kampanii SEO oraz zakresu działań. W większości koszt pozycjonowania waha się od 800 zł netto do 5000 zł netto miesięcznie.
Niestety jest to niemożliwe gdyż:
Nawet sama firma Google informuje, że nikt nie może zagwarantować TOP wyników:
„Wystrzegaj się SEO, którzy twierdzą, że gwarantują pozycję w rankingach, mają „specjalne układy z Google” lub reklamują „priorytetowe zgłaszanie” witryn do Google. Nie ma żadnego priorytetowego trybu zgłaszania do Google. „
– https://support.google.com/webmasters/answer/35291?hl=pl
SEO – (search engine optimizer), czyli optymalizacja witryn internetowych pod kątem wyszukiwarek. Na potrzeby pozycjonowania koniecznie jest przeprowadzenie optymalizacji strony internetowej. Celem tych działań jest, by algorytm dobrze czytał naszą stronę i indeksował stronę w wyszukiwarce.
Najważniejszym plusem pozycjonowania strony jest dotarcie z swoją usługa do potencjalnego klienta. To właśnie w tym celu robi się pozycjonowanie. Dodatkowymi zaletami będzie:
W 98% przypadków pierwsze efekty działań powinny się pojawić do trzech miesięcy po rozpoczęciu współpracy (jeśli strona ma filt lub bana wówczas efekty pojawią się później - 2% przypadków). W większości będą one w formie większej ilości wejść na stronie, zdobycie większej widoczności w wyszukiwarce lub pierwszych kontaktów z potencjalnymi klientami.
Tak, na podstawie audytu strony internetowej oceniamy kondycje strony oraz wprowadzamy zmiany, mające na celu polepszenia wyników.
TOP 3 – oznacza pierwsze 3 pozycje w wyszukiwarce internetowej na wybrane frazy kluczowe.
TOP 10 – oznacza pierwsze 10 pozycji w wyszukiwarce Google na wybrane frazy kluczowe. Pierwsza strona wyszukiwarki zawiera 10 wyników naturalnych.
Google Analytics jest narzędziem bezpłatnym od firmy Google. Monitoruje ruch na stronie. Dzięki temu programowi dowiemy się bardzo dużo o użytkownikach którzy odwiedzili naszą stronę, jak długo na niej przebywali, które strony odwiedzili, jaki współczynnik odrzuceń ma nasza strona oraz wiele więcej. Google Analitics to niezbędne narzędzie do skutecznego pozycjonowania strony www. Więcej na temat tego narzędzie znajdziesz na naszym blogu: Google Analytics dlaczego warto korzystać?
Darmowe narzędzie dla pozycjonerów i webmasterów. Program Google Search Console pokaże nam w jakiej kondycji jest nasza strona. Pokaże elementy z którymi algorytm Google ma problemy. Więcej dowiesz się z naszego artykułu: Google Search Console narzędzie dla twórców stron i pozycjonerów.
Do przygotowania oferty na pozycjonowanie niezbędne są następujące informacje:
Tak wysyłamy raporty z naszych działań w formie prostego i czytelnego pliku. W takim raporcie znajduje się informacja o wszystkich przeprowadzonych działaniach również technicznych. Tabelka z widoczności strony w wyszukiwarce, pozycje fraz kluczowych, zdobyte linki przychodzące, artykuły które powstały na potrzeby pozycjonowania. Zawsze też robimy podsumowanie z działań co udało się nam osiągnąć i co chcemy zrobić w następnym okresie.
Algorytmy Googla to programy które skanują całą sieć, oceniając jakość stron internetowych na podstawie własnych czynników rankingowych. Ustalają one ranking w wyszukiwarce im wyższa jakość strony względem frazy kluczowej tym wyżej w rankingu się ona znajduje.
Nawet po osiągnięciu zadowalających wyników nie powinno się zaprzestawać działań pozycjonerskich, gdyż można stracić wypracowane pozycje. Należy pamiętać, że konkurencja tez się pozycjonuje, algorytmy Google się często zmieniają.
Treści na stronie są koniecznie by robić pozycjonowanie skutecznie i profesjonalnie. Google czyta treści na naszych stronach i je ocenia. Należy pamiętać, że muszą to być treści wysokiej jakości dla użytkownika. Nie mogą być powielane z innych stron lecz unikalne i związane z daną tematyką, produktem, usługą. Najlepiej jak treść będzie tak napisana by wyczerpać cały temat a internauta dostał wiedzę po która wszedł na naszą stronę.
Web Development
ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)
96-100 Skierniewice
Projekt i Realizacja: Web Development