Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google to dla niektórych przedsiębiorców nieodkryte terytorium. Inni biznesmeni wiedzą o pozycjonowaniu i optymalizacji strony nieco więcej. Jednak prawie każdy zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo korzystna jest dla firmy wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania.
Naszym głównym celem jest zapewnienie klientom profesjonalnej usługi i sprawienie, aby każda zasługująca uwagi firma mogła dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Dzięki odpowiedniej optymalizacji (SEO) i pozycjonowaniem strony, nasz Klient dociera do internatów, którzy szukają jego usług lub produktów. Pokazuje swoją firmę nowym kanałem dystrybucji, jakim jest internet.
Pierwszym krokiem naszej współpracy z klientami jest zatem nawiązanie kontaktu, i zebranie niezbędnych informacji o promowanym usłudze, produkcie. Jak będzie wyglądać nasza współpraca z Tobą?
Jeżeli nawiązałeś kontakt z naszą firmą, niezależnie od tego, czy trafiłeś do nas z polecenia kogoś innego, dzięki reklamie lub poprzez wyszukiwarkę Google, przed rozpoczęciem współpracy musimy się lepiej poznać. Aby rozpocząć współpracę z naszą firmą, nie potrzebujesz wstępnej wiedzy o pozycjonowaniu, nasz specjalista dokładnie wytłumaczy Ci, czym jest pozycjonowanie, objaśni podstawowe procesy oraz opowie o najważniejszych czynnikach, które wpływają na pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Podczas rozmowy dowiesz się również o specyfice działania naszej firmy. Następnie postaramy się dowiedzieć o usługach czy produktach które zamierzacie promować. Potrzebować będziemy również informacji w jaki sposób firma działa. Poprosimy Cię, abyś opowiedział nam o celach pozycjonowania, czyli o tym, co chcesz osiągnąć dzięki współpracy z naszym zespołem oraz o tym, jakich efektów oczekujesz.
Ważne jest również określenie miesięcznego budżetu, ponieważ to od niego zależy intensywność działań promocyjnych. W trakcie konsultacji staramy się też dowiedzieć o specyfice Twojej firmy, podstawowej grupie odbiorczej oraz o konkurencji. Aby ułatwić nam współpracę, możesz zaproponować słowa kluczowe (frazy), które Twoim zdaniem powinny być wykorzystanie w procesie pozycjonowania (i tak będziemy je weryfikować czy są trafne). Podczas rozmowy wstępnej musimy również ustalić, czy będziesz pomagać nam w działaniach pozycjonerskich, np. poprzez tworzenie wartościowego contentu (np. pisaniu artykułów na bloga, przygotowywanie infografik lub nagrywaniu video). To samo dotyczy ustalenia, kto będzie odpowiadać za wprowadzanie technicznych ulepszeń na stronie internetowej.
Kiedy poznamy najważniejsze informacje o Twojej firmie i celach, przygotujemy spersonalizowaną ofertę, a następnie przystąpimy do poprawy pozycji Twojej strony w Google.
Chcesz poznać nasze sposoby na pozycjonowanie strony? Zadzwoń do nas już teraz!
Web Development
ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)
96-100 Skierniewice
Web Development